Exclusief design van Hugo Boss


Misschien was je nog niet echt op zoek naar een exclusief kerstkado voor je vriend, man of vader, maar voor dit zouden we nu alvast naar de winkel rennen om een mooi kado onder de kerstboom te hebben straks. Hugo Boss brengt namelijk een Exclusive Limited Edition flacon voor HUGO Man EDT geïnspireerd op een digitaal topografisch patroon ontworpen door Karim Rashid. En dat is echt een schitterende flacon geworden!


Sinds de introductie van HUGO Man in 1995 heeft deze eau de toilette zich ontwikkeld van innovatieve geur tot iconische klassieker. In Nederland staat deze geur constant in de top vijftien van best verkochte mannengeur en dat al vijftien jaar lang! HUGO Man staat bekend om zijn oceaanfrisse noten gecombineerd met het frisse dennenaroma, maar ook om de unieke stoer-mannelijke verpakking.

Ter ere van de beroemde flacon heeft  HUGO Fragrances de wereldberoemde  designer Karim Rashid gevraagd om flacon en verpakking van de Exclusive Limited Edition te ontwerpen. Er zijn vanaf  oktober 2009 maar 1000 (!) genummerde exemplaren wereldwijd verkrijgbaar op minder dan 100 wereldwijde verkooppunten – de HUGO Man Exclusive Limited Edition zal dus een van de meeste begeerde en exclusieve kerstgeschenken van 2009 worden!


Het non-conformistische HUGO Man ontwerp van de robuuste legerveldfles met zijn zilveren draaidop en het groene canvaslint sprak jonge, moderne mannen, voor wie de geur was bedoeld, meteen aan. Karim Rashid heeft nu een geheel nieuw, vooral eigentijds concept ontwikkeld. Hij liet zich inspireren door het vloeiende karakter van de geur – de flacon en de verpakking zijn getooid met unieke digitale grafische effecten die refereren aan een landschap van rotsachtig terrein en vloeiende topografie. De verpakking van de flacon, gemaakt van geïnjecteerd ABS plastic, is met zijn ronde vormen revolutionair te noemen. Alle edities zijn met de hand vervaardigd.

Dat zal vast wat kosten, zal je denken en dat dachten wij ook, maar deze Limited Edition flacon (150ml) kost slechts 120 euro! Dat wordt dus rennen naar de winkel, want in Nederland zijn er slechts 12 te koop; 6 bij de Bijenkorf in Amsterdam en 6 bij de Bijenkorf in Rotterdam. De flacons zouden sinds deze week in de warenhuizen verkrijgbaar moeten zijn.

Lees ook:Win Dove producten en kaarten voor het ‘All You Need is Love’ concert!
Lees ook:KenzoAmour: Een gouden gift!
Lees ook:Win ‘Pink Sparkle’ van Kylie Minogue edt!
Lees ook:Win Playboy New York eau de toilette!
Lees ook:Glamour Geuren Top 10 voor de Feestdagen

3 Reacties // Reageer

3 thoughts on “Exclusief design van Hugo Boss

  1. Anton

    Balen dat ik net een nieuwe flacon heb gekocht :( , wel een goede zakelijke geur!!

      /   Reply  / 
    1. Angel Mulder Auteur

      Hij is mooi (en lekker) he? Het is dat ik geen tijd heb, anders zou ik naar Amsterdam rijden om hem te halen…

        /   Reply  / 
      1. Anton

        Ja erg lekker, een geur die niet verveelt en op veel gelegenheden past. Hoewel ik ‘m met name zakelijk draag….. maar dat kan ook aan de hoeveelheid geuren die ik heb liggen hahahahahaha

          /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>